Psychologie grafiky v marketingu
Tento kurz je navržen tak, aby vás snadno a rychle provedl základními principy grafického designu. Naučíte se, jak pracovat s barvami, základy správné kompozice, práci s textem (typografie), vybírat a upravovat fotografie a připravovat poutavý design. Hlavním cílem kurzu je inspirovat Vás v grafické práci a motivovat, aby se grafika stala nejen Vaší prací, ale i zábavou. Doufáme, že tento kurz přinese do vašich návrhů nové nápady.
Pochopte základní grafické principy! Vytvářejte grafiku, která má nápad a je vizuálně zajímavá.
Tento jednodenní kurz je určen pro uživatele, kteří pracují v marketingu a chtějí do firemní grafiky vnést „nový vítr“.
Výuka je zaměřena především teoreticky – ukázat Vám principy designu, které fungují – vyzkoušené naší dvacetiletou praxí. Ke školení obdržíte podpůrné výukové materiály v elektronické podobě. Společně vytvoříme propagační materiály, které si budou lidé pamatovat.
Efektivita
Díky našemu unikátnímu systému výuky se u nás za 5 hodin naučíte to co vás jinde nenaučí ani za celý den.
Malé skupiny
Učíme zásadně v malých skupinách (max. 5 účastníků), tak aby byla zachována možnost dotazů a individuálního přístupu.
Individuální přístup
Vždy se snažíme upravit obsah kurzu dle potřeb účastníků. Nebojte se ptát, naši lektoři Vám rádi odpoví na jakýkoliv dotaz.
Profi lektoři
Naše kurzy učí jen zkušení lektoři s dlouholetou profesionální praxí a pedagogickými dovednostmi..
Návody a scripta
Ke každému našemu kurzu dostanete poznámky a návody v elektronické podobě, ke kterým se můžete kdykoliv vrátit.
Délka školení:
5 hodin – jednodenní kurz
Čas školení:
9:00 – 14:00
Hlavní témata školení:
- Práce s barvami
- Písma
- Kompozice
- Fotografie
- Webový design vs tisk
- Ukázkové příklady
- Otázky a diskuze
1. Grafika a marketing aneb vzhled prodává
Webová vs. tištěná grafika
Formáty – velikost
Použitelnost – UX/UI
Pro koho design tvoříte – cílová skuina
3. Jednotlivé konstrukční prvky
Barvy – jaké barvy zvolit
Písmo – základy typografie
Fotografie – jaké fotografie vybrat
4. Gestalt teorie
Pravidlo seskupení
5. Kompozice a vzorce čtení (prohlížení)
F-reading pattern
6. Trendy v grafice (webdesignu)
Infografika
Flat design
Minimalismus
Parallax efekt
7. Ukázky grafiky
Časté grafické chyby
Ukázky povedeného – funkčního designu
8. Případové studie, cvičení a ukázky
Termíny:
-
PSYCHOLOGIE GRAFIKY: 20. 1. 2025
(9:00 – 13:00)ŽIVÝ ONLINE KURZ (s lektorem)
- 1 950 Kč
- Přidat do košíku
-
PSYCHOLOGIE GRAFIKY: 5. 3. 2025
(9:00 – 13:00)ŽIVÝ ONLINE KURZ (s lektorem)
- 1 950 Kč
- Přidat do košíku
-
PSYCHOLOGIE GRAFIKY: 9. 4. 2025
(9:00 – 13:00)ŽIVÝ ONLINE KURZ (s lektorem)
- 1 950 Kč
- Přidat do košíku
-
PSYCHOLOGIE GRAFIKY: 14. 5. 2025
(9:00 – 13:00)ŽIVÝ ONLINE KURZ (s lektorem)
- 1 950 Kč
- Přidat do košíku
-
PSYCHOLOGIE GRAFIKY: 11. 6. 2025
(9:00 – 15:00)ŽIVÝ ONLINE KURZ (s lektorem)
- 1 950 Kč
- Přidat do košíku
Nevyhovují Vám uvedené termíny?
Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám, nebo se s Vámi domluvíme na individuální konzultaci.