Figma - základy webdesignu
Tento kurz je navržen tak, aby vás snadno a rychle provedl základy přípravy webového designu. Naučíte se, jak vytvářet wireframy a prototypy webu. Budete umět používat jednotlivé grafické prvky a propojení. Figma je skvělý nástroj pro vytváření UX a UI webu i mobílních aplikací – kurz je tedy určen všem, kteří se chtějí zlepšit v návrhu aplikací.
Naučte se webdesign!
Vytvářejte profesionální návrhy aplikací a webů!
Tento jednodenní kurz je určen pro uživatele, kteří používají Figmu méně často a využijí zejména její základní funkce. Pokud se chcete o webdesignu dozvědět více, měli byste se objednat na školení webdesignu pro pokročilé.
Výuka je zaměřena především prakticky – vyzkoušíte si popisované nástroje na příkladech (fotografiích) z naší téměř dvacetileté praxe. Ke školení obdržíte podpůrné výukové materiály v elektronické podobě a složku ukázkových souborů a fotografií, na kterých si můžete zopakovat naučené techniky i po školení. V průběhu kurzu si vyzkoušíte práci na příkladech a procvičíte si svoje dovednosti na různých samostatných úlohách.
Efektivita
Díky našemu unikátnímu systému výuky se u nás za 5 hodin naučíte to co vás jinde nenaučí ani za celý den.
Malé skupiny
Učíme zásadně v malých skupinách (max. 5 účastníků), tak aby byla zachována možnost dotazů a individuálního přístupu.
Individuální přístup
Vždy se snažíme upravit obsah kurzu dle potřeb účastníků. Nebojte se ptát, naši lektoři Vám rádi odpoví na jakýkoliv dotaz.
Profi lektoři
Naše kurzy učí jen zkušení lektoři s dlouholetou profesionální praxí a pedagogickými dovednostmi..
Návody a scripta
Ke každému našemu kurzu dostanete poznámky a návody v elektronické podobě, ke kterým se můžete kdykoliv vrátit.
Délka školení:
4 hodiny – jednodenní veřejný kurz
Čas školení:
9:00 – 13:00
Hlavní témata školení:
- Frame a velikosti
- základní grafické prvky
- fotografie a text
- Komponenty a instance
- propojení a prototypy
- finální návrhy
- kooperace ve skupině
1. Teoretický úvod do webdesignu
Rozlišení obrazu
Teorie barev
2. Vytváření nové stránky / framu
Definice velikosti
Návrhy pro různá zařízení
4. Pomůcky pro práci
Zobrazení pracovní plochy
Pravítka, vodítka, mřížka
Nastavení měřítka, lupa
5. Základní funkce programu
Kreslení běžných tvarů
Vkládání obrázků a fotografií
Práce s textem
6. Komponenty
Vytváření komponent
Principy a použití
Instance
7. Propojení a prototypy
Vytváření podstránek webu (aplikace)
Propojení stránek
8. Práce v týmu
Práce ve skupině
Komentáře
9. Tvorba návrhu webu
Wireframe webu
Prototyp webu
Finální návrh
10. Tvorba mobilní aplikace
11. Uložení a export
Nevyhovují Vám uvedené termíny?
Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám, nebo se s Vámi domluvíme na individuální konzultaci.