pzeleny@kurzygrafiky.cz        Tel.: 724 810 701

Košík je prázdný

Dárkové poukazy - školení jako dárek

Chcete dát svým blízkým neobvyklý dárek?
Kupte jim náš poukaz na libovolné školení grafiky, nebo tvorby webu.

darkovy poukaz na školení

I školení může být zajímavý dárek. Naše kurzy jsou pořádané v malých skupinách v téměř domácím prostředí. Kurzu se tak může účastnit jak úplný začátečník, tak pokročilejší uživatel. Součástí kurzu je i drobné občerstvení pro všechny účastníky.

Pokud zakoupíte dárkový poukaz, tak ho obdarovaný může čerpat účastí na veřejných kurzech (termíny najdete v záložce Školení), nebo pokud mu termín nebude vyhovovat, může využít poukaz na individuální lekce.

Postup zakoupení dárkového certifikátu:

1, vyberte si veřejný kurz z naší nabídky
2, napište nám email, že chcete uvedený kurz jako dárek (uveďte prosím jméno obdarovaného)
3, pošleme Vám dárkový poukaz a fakturu
4, jakmile bude kurz uhrazen na náš účet, může se obdarovaný zúčastnit uvedeného vybraného kurzu (v ceně poukazu)
(případně je možné si vybrat jiný termín nebo kurz z naší nabídky)
5, po dokončení školení obdrží účastník certifikát o absolvování kurzu

Dárkové poukazy nabízíme v hodnotách:

1950 Kč - jednodenní veřejný kurz (nebo 3 hod. individuálních konzultací)

3300 Kč - dvoudenní veřejný kurz (nebo 5 hod. individuálních konzultací)

Pokud máte zájem o zakoupení dárkového poukazu, napište nám prosím email viz kontakty.

Individuální konzultace

Veřejné termíny tohoto kurzu v současné době nenabízíme. Pokud máte o školení zájem kontaktujte nás prosím s poptávkou individuální konzultace. Cena konzultace je

700 Kč / hod.

Učebna Doubravická 1311/22

UČEBNA DOUBRAVICKÁ 1311/22, PRAHA - HÁJE


Učebna Doubravická 1311/22 je umístěna v přízemí domu. Po vstupu do budovy projdete krátkou chodbou a již stojíte u dveří učebny.
Pozor! Hlavní vchod do budovy se zamyká, je potřeba zazvonit na zvonek a ohlásit se, přijdeme Vám otevřít.

Doprava k učebně – Metro:
Učebna se nachází 7 minut chůze od metra "C" - Háje

Doprava k učebně – BUS:
Nejbližší zastávka BUS MHD - "Metodějova". Staví zde autobus 136 a 213

Doprava k učebně – Vlak (pro mimopražské):
Pokud příjíždíte vlakem do Prahy na Hlavní nádraží, pak doporučujeme přestoupit přímo na Hlavním nádraží na Metro "C" a jet na konečnou stanici Háje. Učebna je od metra vzdálena cca 7 min chůze.

Doprava k učebně – Autem:
U učebny se dá zcela bez problémů parkovat. Volná místa bývají přímo před učebnou, nejsou zde žádné zóny ani placená stání. Autem je k učebně dobrá dostupnost z pražského okruhu i z dálnice D1.

Učebna Veronské nám. 330

UČEBNA VERONSKÉ NÁMĚSTÍ 330, PRAHA 10

Učebna Veronské nám. 330 je umístěna v nebytovém prostoru v přízemí panelového domu, zvenku modrá přístavba s vlastním vchodem a cedulí "Počítačové kurzy a školení".

Doprava k učebně – BUS:
K učebně jezdí MHD bus č. 125, nejbližší zastávka je Bolevecká. Bus č. 125 jezdí ze stanic Metra Skalka (cca 15 min.), Háje (cca 10 min.) a Smíchovské nádraží (cca 40 min).

Doprava k učebně – Vlak:
Výhodné spojení k učebně je vlakem. Zastávka Praha – Horní Měcholupy je od učebny vzdálena cca 12 min chůze. Vlaky z Hlavního nádraží jezdí přibližně každých 20 min. a cesta z Hlavního nádraží trvá jen 15 min.! Velmi výhodné spojení zejména pokud jedete z jiného města než z Prahy.

Doprava k učebně – Autem:
U učebny se dá zcela bez problémů parkovat. Volná místa bývají přímo před učebnou, nejsou zde žádné zóny ani placená stání. Autem je k učebně dobrá dostupnost z Jižní spojky, z pražského okruhu i z dálnice D1.

GDPR

 

 

Podmínky ochrany osobních údajů

 

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Prokop Zelený. IČ 71064494se sídlem Neapolská 324(dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou
    adresa: Neapolská 324
    email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
    telefon: 724810701
  3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  4. Správce nejmenoval  pověřence pro ochranu osobních údajů. 

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  2. Účelem zpracování osobních údajů je
    • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
    • Ze strany správce nedochází  k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

 

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje
    • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    • Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

 

 

V.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
    • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
    • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
  2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VI.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména, že všechny počítače jsou zabezpečeny hesly a všechny údaje v listinné podobě jsou uloženy v uzamčených boxech.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.

Online konzultace grafiky a tvorby webu

Nově vám nabízíme možnost online konzultací. Tato možnost je ideální, pokud nechcete na školení cestovat, nebo máte jen kratší téma, se kterým potřebujete poradit. 

Témata, která je možná konzultovat online:

  • bitmapová grafika (Phtotoshop, Gimp)
  • vektorová grafika (Illustrator, Inkscape, CorelDraw)
  • tvorba webových stránek (HTML, CSS)
  • redakční systémy (Wordpress, Joomla)
  • SEO - optimalizace stránek pro vyhledávače

K online konzultaci je potřeba, abyste měli nainstalovaný program  TeamViewer (zdarma ke stažení ZDE). Pomocí tohoto programu se můžeme vzdáleně připojit do vašeho počítače a v reálném čase vám ukazovat vhodné postupy.

Zároveň je potřeba, abyste měli nainstalovaný program, který si chcete zkoušet.

Postup konzultace je následující:

  1. domluvte si s námi termín a čas
  2. v domluvený den vám zavoláme
  3. spustíte program TeamViewer
  4. nadiktujete nám přístupové údaje pro spojení (ID a heslo)
  5. společně spustíme program ve kterém se budeme učit (konzultovat)
  6. lektor vám předvede doporučený postup a vy si jej můžete sami následně vyzkoušet
  • výklad lektora může probíhat telefonicky (doporučujeme hlasitý odposlech), nebo pomocí PC (reproduktory a mikrofon)

Cena online konzultace je stanovena hodinově  částkou 600 Kč / hod. a celková délka je na naší domluvě.

Pokud máte zájem o online výuku napište nám prosím buď do emailu, nebo využijte kontaktní formulář.


Zákazníci, pro které jsme online školení již realizovali:


   

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

1) Úvodní ustanovení

Grafické kurzy a internetové stránky www.kurzygrafiky.cz provozuje 

Prokop zelený, DiS.
Veronské nám. 331
109 00 Praha 10
IČO: 71064494
DIČ: CZ8001120501

Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku Úřadu městské části Praha 15

Nejsem plátcem DPH.

 

2) Objednávání kurzů a dalších našich služeb

Objednávky kurzů je možno provádět:

- pomocí přihlašovacího formuláře na našich www stránkách

- telefonicky na kontaktním telefonu firmy

- e-mailem na kontaktním e-mailu firmy

Na základě objednávky zašleme zákazníkovi e-mail s potvrzením objednávky a s informacemi o platbě za naše služby.

 

3) Cenové a platební podmínky

Platbu za naše služby je možno provést:

- bankovním převodem na náš účet před zahájením kurzu, na základě zálohové faktury, kterou vystavíme zákazníkovi na základě jeho objednávky

- v hotovosti v naší kanceláři na výše uvedené adrese firmy, před zahájením kurzu

- bankovním převodem na náš účet na fakturu se splatností (po ukončení kurzu). Tuto možnost poskytujeme pouze firemním a stálým zákazníkům a vždy pouze na základě oficiální firemní objednávky ze strany zákazníka.

 

Veškeré informace ohledně platby zašleme zákazníkovi na základě jeho objednávky na e-mail zákazníka uvedený v objednávce.

Na základě platby zákazníka za naše služby vystavíme daňový doklad jménem naší společnosti.

Daňový doklad zašleme mailem, poštou, nebo předáme osobně na školení, dle přání zákazníka.

Ceny za naše služby jsou smluvní. Pokud není uvedeno jinak, platí ceny v našem ceníku uvedeném na našich www stránkách.

 

4) Způsob dodání služby – realizace školení

Naše služba - školení (kurz) může probíhat v našich učebnách (otevřené kurzy), nebo v prostorách zákazníka (firemní školení).

Bližší informace ohledně místa a času konání kurzu (pozvánku) zašleme zákazníkovi e-mailem a to na e-mail zákazníka uvedený v objednávce.

 

5) Storno podmínky

Storno přihlášky (objednávky) ze strany zákazníka

V případě storna přihlášky (objednávky) na otevřený kurz pořádaný v naší učebně ze strany zákazníka, ze závažných důvodů (nemoc, rodinné důvody), nabízíme možnost účasti zákazníka v náhradním termínu bez stornopoplatku. V tomto případě si vyhrazujeme právo nabídnout náhradní termín z naší strany a dle našeho harmonogramu. Náhradní termín si nelze vymáhat ani vynucovat. 

Případě zrušení objednávky ze strany objednavatele (zákazníka) v období 2 - 7 dnů před termínem konání kurzu, bude pořadatel školení (dodavatel) požadovat storno poplatek za zrušení ve výši 50 % ceny kurzu. 

 

Storno přihlášky (objednávky) ze strany zákazníka s navrácením vložených prostředků

V případě storna přihlášky (objednávky) ze strany zákazníka, v případě, že zákazník si nepřeje využít náhradního termínu (viz. výše), provedeme vrácení vložených finančních prostředků v následujícím rozsahu:

V případě, že zákazník zruší svou přihlášku ke kurzu nejpozději 7 dnů před termínem konání kurzu, vrátíme zákazníkovi 90 % uhrazené částky za příslušný kurz. Zbývajících 10 % uhrazené částky náleží naší společnosti jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním přihlášky zákazníka a zpracování storna. Peníze budou účastníkovi vyplaceny po potvrzení dobropisu, který mu bude vystaven.

V případě, že zákazník zruší svou přihlášku ke kurzu v rozmezí 7 – 2 dnů před termínem konání kurzu, vrátíme zákazníkovi 50% uhrazené částky za příslušný kurz. Zbývajících 50 % uhrazené částky náleží naší společnosti jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním přihlášky zákazníka a za rezervaci místa na kurzu. Peníze budou účastníkovi vyplaceny po potvrzení dobropisu, který mu bude vystaven.

V případě, že zákazník zruší svou přihlášku na kurz 1 den před termínem konání kurzu, nebo v den konání kurzu, nevracíme již žádný poplatek účastníkovi, 100 % uhrazené částky náleží naší společnosti jako paušální náhrada za administrativní náklady spojené se zpracováním přihlášky zákazníka a za rezervaci místa na kurzu. V tomto případě doporučujeme využít výše uvedené možnosti náhradního termínu.

 

zrušení kurzu ze strany naší společnosti

V případě zrušení kurzu ze strany naší společnosti (pouze ve výjimečných a závažných případech, jako nečekané onemocnění lektora, zásah vyšší moci atd.) nabídneme zákazníkovi konání kurzu v náhradním termínu, nebo vrácení 100% uhrazené částky za příslušný kurz zákazníkovi. Zákazník se může rozhodnout pro jednu z těchto variant

 

Zákazník zaškrtnutím příslušného pole uvedeného v přihlášce u těchto podmínek potvrzuje svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami a vyjadřuje svou vůli se jimi v rámci obchodního vztahu s naší společností řídit.

Děkujeme za vaší objednávku

Děkujeme za vaší objednávku.

404

404: Not Found

Sorry, but the content you requested could not be found

FAQ

Časté otázky ke kurzům:

1, Musím si sebou nosit vlastní počítač?
Ne, nemusíte. Každý z účastníků našich školení bude mít k dispozici předem připravený počítač včetně instalace vyučovaného programu.

2, Kde školení probíhají?
Všechna školení probíhají v naší učebně na adrese: Veronské nám. 330, Praha 10 Horní Měcholupy. Pokud budete chtít, můžeme po domluvě uspořádat školení i ve vašich prostorách - máte-li zájem kontaktujte nás.

3, Dostanu nějaké potvrzení o absolvování kurzu?
Ano, každý účastník na konci každého školení obdrží Potvrzení o absolvování kurzu (certifikát). Ten zároveň slouží jako potvrzení dokončení kurzu a zároveň garantuje dosažené znalosti podle obsahu kurzu.

4, Jak mohu kurz zaplatit? Dostanu nějaké potvrzení?
Kurzy můžete platit na místě v průběhu kurzu, nebo bankovním převodem. Bankovní převod je možné realizovat ještě před školením, nebo až po absolvování kurzu. Na každou transakci vystavujeme doklad, pro bankovní platbu vám vystavíme fakturu, pro platbu v hotovosti klasický zjednodušený (příjmový) doklad.)

5, Jaké zkušenosti (praxi) mají vaši lektoři?
Všichni naši vyučující mají více než desetileté zkušenosti s výukou počítačových dovedností a ještě delší praxi ve svém oboru (grafika, tvorba webu, programování, databáze, marketing a atd.).  Zakládáme si na tom, aby všichni naši lektoři byli opravdoví profesionálové, kteří dokáží svoje znalosti předat dále. U nás máte jistotu, že vás nebude učit student, který je o tři lekce před vámi.

 

Hodnocení kurzu

Prosíme vyplňte nám stručně hodnocení kurzu, který jste právě absolvovali. Děkujeme.

O nás

Náš tým

Naše společnost je uskupením nezávislých profesionálů, pro které je práce koníčkem. Jsme menší tým, ale dokážeme realizovat i rozsáhlé projekty. Naší specializací je tvorba webových stránek založených na opensource redakčních systémech. Také pravidelně, již mnoho let, pořádáme počítačové kurzy. Všechna naše školení jsou vedena zkušenými lektory v oboru počítačové grafiky. Všechny požadavky našich klientů řešíme individuálně s důrazem na rychlé a efektivní řešení. Zkušenosti ze soukromého podnikání i z velkých nadnárodních společností nás naučily, že důležitý je osobní přístup a spolehlivost. Díky tomu se k nám naprostá většina zákazníků vrací.

Tvorbou webových stránek a výukou
počítačové grafiky se zabýváme již 13 let.

Díky naší praxi jsme přesvědčeni, že Vám
dokážeme nabídnout to nejlepší na trhu.

Webdesign

V oblasti webdesignu Vám můžeme nabídnout vytvoření webových stránek, redesign, kódování a grafické návrhy. V týmu máme i specialistu na SEO a internetový marketing, který Vám pomůže s propagací Vaší společnosti na internetu. Věříme, že webové stránky by měly být víc, než jen online katalogy. Zároveň musí být dostatečně přehledné pro redaktory a správce webu.

Počítačové kurzy

Pořádáme počítačové kurzy se zaměřením na propagační grafiku a design. Školení jsou určeny pro firmy i jednotlivce. Vybrat si můžete z otevřených kurzů, individuálních konzultací nebo firemních školení na míru. Naši lektoři nejsou "jen" učitelé, všichni mají rozsáhlé zkušenosti z praxe a umí vyřešit téměř každou situaci, která při práci na počítači může nastat.

Školení počítačové grafiky | Kurzy grafiky

Co slyším, to zapomenu. Co vidím, si pamatuji. Co si vyzkouším, tomu rozumím.

Kung Fu Tzu

 

Naše kurzy jsou bohaté na kreativní techniky (psaní, kreslení…). Nabízí novou zkušenost, nové poznání a zárodek osobní změny. Je ale pouze na posluchači samotném, zda a jak tuto šanci využije.

Chcete porozumět grafické práci na PC? Nebo tvorbě webových stránek? Pokud ano, přijďte na některý z našich kurzů. Držíme se uvedeného citátu a všechna školení probíhají s použitím množství příkladů. Cílem je, aby si učastníci školení vyzkoušeli všechna témata na konkrétních situacích z praxe. Protože jedině zkoušením a praxí se naučíte ovládat počítač opravdu dobře.

Naše kurzy nejsou jen přednáška na dané téma, každý má k dispozici připravené PC s širokým programovým vybavením, příklady a podklady ke školení. Lektora se v průběhu školení můžete ptát na jakékoliv otázky z oboru. Doporučujeme si přinést vlastní podklady, na kterých si můžete procvičit probírané téma.

Snažíme se sledovat současné trendy a technologie a tyto novinky používat na školení tak, aby účastníci měli širší přehled o IT a vizi do budoucna.

V naší nabídce najdete všechny často používané grafické programy. Pokud byste přesto nenašli software, který Vás zajímá, napište nám. Připravíme pro Vás zakázkové školení na míru.

Proč jít na kurz k nám?

Protože,
- učíme v malých skupinách
- zaručujeme individuální přístup
- máme moderně vybavené učebny
- máme více než 15 let zkušeností v oboru
- školení probíhají praktickou formou (příklady, případové studie)
- nabízíme online technickou podporu i po dokončení školení
- obdržíte scripta (v el. podobě) a na našem webu naleznete množství doplňujících návodů 
- naši lektoři mají certifikáty ECDL a jsou Ceritifikovaní lektoři vzdělávání dospělých.

 

Nevíte jaký kurz z naší nabídky si vybrat?

Podívejte se na stručný popis jednotlivých školení (programů).

Objednávka kurzu | Kurzygrafiky.cz

Jméno: 
E-mail: 
Telefon: 
Název kurzu: 
Zpráva: 
Opište kód 
 
    
Pokud jste v naší nabídce nenalezli kurz, o který máte zájem, nebo vám nevyhovují termíny veřejných kurzů, vyplňte prosím uvedený formulář. Tím nám pošlete nezávaznou poptávku po zakázkovém školení a my vás budeme kontaktovat s nabídkou.

Reference | KurzyGrafiky.cz

 

 

Co říkají o našich kurzech účastníci:

  • Veškeré informace, které jsem od kurzu očekávala, jsem získala.Lektor s námi maximálně komunikoval, podrobně vysvětloval, a veškeré další kroky v tématech probíral a nabízel možnosti, což bylo super! 3 účastníci na školení - naprosto vyhovující. Děkuji. přijdu zase!
    Hana
  • Kurz Illustrator byl pro mne velice užitečný, zábavný, pan lektor mi vše podrobně vysvětlil, ukázal. Určitě doporučuji!
    Markéta

  • S kurzem Illustrator jsme byli velmi spokojeni.  Jak s jeho vedením, tak náplní, která byla individuálně ušita nám na míru. I při různé úrovni znalosti účastníků se nikdo nenudil nebo naopak se nestalo že by někdo nestíhal.
    Lucie

  • Kurz Illustrator byl naprosto skvělý! Dal mi křídla :-) Cením si odborného vedení, velice vstřícného a přátelského přístupu lektora. Výhoda nízkého počku účastníků pro osobnější přístup i pomoc. Rodinná atmosféra. Kurz mohu jen doporučit a doporučovat budu ráda dál.
    Kateřina

  • Kurz Photoshopu byl velice dobrý. Splnil mé požadavky. Dobrý byl i počet účastníků. Dostatek času pro naše dotazy. Vše individuálně přizpůsobeno. Dobře zvolené příklady.
    Helena

  • Kurz Photoshopu byl skvělý a splnil mé očekávání. naučila jsem se vše co jsem potřebovala a více...
    Katarína

  • Naučil jsem se nové metody v Gimpu, dále jsem si ozřejmil to, co už umím a také bylo možné si říct o to, co bych rád pochopil. Instrukce lektora byly velmi srozumitelné a zřetelné a snadno uchopitelné.
    Dominik

  • Kurz splnil má očekávání. Dal mi základy grafické práce a naučila jsem pracovat s programy Gimp a Inscape. Zjistila jsem, jaké možnosti tyto programy nabízí. Odcházím z kurzu  velmi spokojena. 
    Linda

  • Školitel bol velmi ústretový, pomohol zorietovat sa v problematike a dostatocne vysvetlil, co je Gimp a k čomu ho využívat. Bolo ukázaných mnoho zlepšovákov, ktoré pomůžu pri práci.
    Stanislava

      

Seznam firem, pro které jsme pořádali grafické kurzy.

Agentura Relsie, spol. s r. o.
ALTUS Training Center, s. r. o.
Art vision production, s. r. o.
Atlas Copco s. r. o.
BAWAG International Bank CZ a.s.
BAXTER CZECH spol. s r. o.
Black&Decker
COTY ČESKÁ REPUBLIKA, k. s.
Česká spořitelna, a. s.
Český Metrologický Institut - LPM Praha
ČVUT v Praze, Fakulta stavební
EAST TRADING COMPANY spol. s r. o.
EDU 2000 s. r. o.
ELEKON, s. r. o.
Esselte, s. r. o.
European Property Management, spol. s r.o.
Hervis Sport s. r. o.
INSET s. r. o.
Jídelní a lůžkové vozy, a. s.
Jihočeské tiskárny, a.s.
Národní památkový ústav
Okamžik - sdružení pro podporu nejen nevidomých
Pražská strojírna a. s.
PRO.MED.CS
REHAU s.r.o.
Středočeské divadlo Kladno
Svaz výrobců a dodavatelů strojírenské techniky, zájm. sdruž.
Ústav informatiky AV ČR
VIRIDIS Informační systémy, s. r. o.

a mnoho dalších...

 

Zakázková školení

Zakázková školení
a individuální konzultace

Nevyhovují termíny, nebo čas uvedený u jednotlivých školení? Kontaktujte nás, uspořádáme školení na míru přímo pro Vás. U zakázkových školení si datum i čas můžete zvolit sami. Stejně tak i délku a obsah školení. Jsme v tomto ohledu velmi flexibilní, dokážeme připravit jakékoliv školení pro libovolný počet účastníků.

Vyberte si zda-li bude školení probíhat ve Vašich prostorách, případně jestli chcete využít našich moderně vybavených učeben. Školení u zákazníka bývá dražší, protože započítáváme náklady na dopravu lektora.

Pokud jste jednotlivec, nevadí. Rádi Vás budeme učit individuálně. To má jednu obrovskou výhodu. Individuální konzultace jsou vždy zaměřeny na konkrétní požadavky účastníka školení.  I efektivita školení je výrazně vyšší při učení jednotlivce, než ve větší skupině. Obvykle ceny konzultací účtujeme hodinově. Počet hodin, a vynaložených prostředků, opět záleží jen na Vašem rozhodnutí. Vzhledem k efektivitě, je ale jasné, že individuální forma výuky má nejlepší poměr cena/kvalita.

Nevíte jaký kurz vybrat? Napište, všem našim zákazníkům zdarma poradíme, který kurz je pro ně vhodný. Doporučíme Vám software, který bude pro Vaše potřeby nejlepší, samozřejmě s ohledem na finanční prostředky nutné pro nákup software. A pokud se Vám nechce SW kupovat, najdeme Vám vhodnou freeware (opensource) alternativu.

 

Jakékoliv další otázky Vám rádi zodpovíme na emailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nebo na tel.: 724 810 701. Případně můžete využít kontaktní formulář.

Kontakt | Tvorba www stránek a školení grafiky

Kontaktní osoba (údaje pro vystavení objednávky)

Prokop Zelený, DiS.
tel.: +420 724 810 701
pzeleny(at)kurzygrafiky.cz
www.kurzygrafiky.cz
Sídlo firmy: Neapolská 324, 109 00 Praha 10
IČO: 71064494

Nejsem plátce DPH. Ceny uvedené na stránkách jsou konečné, DPH jako neplátci neúčtujeme.

 

 

Naše učebny najdete na adresách:

Učebna 1:

Veronské nám. 330
Praha 10 Horní Měcholupy
109 00

Učebna 2:

Doubravická 1311/22
Praha 4, Chodov
149 00

Ceník | Tvorba www stránek a školení grafiky

Ceny jednotlivých školení
jsou uvedeny vždy
u konkrétního termínu kurzu.


Ceny školení na zakázku:

  • Školicí a konzultační činnost u zákazníka - 1200 Kč/hod.
    - platí pro firemní školení v prostorách zadavatele školení
  • Individuální školení u nás - 700 Kč/hod.
    - platí pro pouze pro individuální konzultace

Pro běžné kurzy jsou stanoveny ceny za jednoho účastníka. Ceny jednotlivých kurzů jsou uvedeny u každého kurzu v záhlaví stránky. Pro podrobnou kalkulaci školení, nás neváhejte kontaktovat.

 

Ceny zakázkových (firemních) kurzů:

Jednodenní školení v naší učebně = 1950 Kč za jednoho účastníka (rozsah školení = 5 hodin výuky)

Dvoudenní školení v naší učebně = 3300 Kč za jednoho účastníka (rozsah školení = 10 hodin výuky)

 

Ceny grafických prací a správy webu:

  • grafika – 600,-Kč/hod
  • webmaster / editor 500,-Kč/hod
------ © 2015 KURZY GRAFIKY ------ Všechna práva vyhrazena. Kopírovat obsah bez souhlasu autora je zakázáno.

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by
CC BY 3.0

Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookie.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY
GDPR prohlášení

KURZYGRAFIKY.CZ

Prokop Zelený, DiS.
Veronské nám. 331
Praha 10  10900

pzeleny@kurzygrafiky.cz
tel.: 724 810 701

Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookie. Informace o cookies ZDE.

  
EU Cookie Directive Module Information