pzeleny@kurzygrafiky.cz        Tel.: 724 810 701

Košík je prázdný

Opensource (freeware) programy jsou dnes na vzestupu. Běžný uživatel nikdy nevyužije všech funkcí komerčních grafických programů. Pro  každodenní práci naprosto dostačují volně stažitelné programy. GIMP pro úpravy fotografií a webdesign, InkScape pro tvorbu loga, kreslení a letáky, Scribus pro dlouhé dokumenty a práci s textem. Pokud se chcete naučit pracovat s grafickými programy a nechcete platit drahý profesionální software přihlašte se na náš kurz Grafik s freeware.

 

Aktuální termíny:

V současné době nenabízíme veřejné kurzy Grafik s Freeware.

Doporučujeme domluvit si s námi individuální školení.

550,- Kč/hod. Objednat individuální školení

Nevyhovují Vám uvedené termíny?
Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám.

 

Délka školení:

3 x 5 hodin Grafika a freeware

 

 

PROFIL ABSOLVENTA:

Po dokončení školení posluchači umí upravovat fotografie, vytvářet letáky, pozvánky, dlouhé dokumenty, exportovat grafiku pro elektronická i tištěná média.

 

Osnova:

1. Den kurzu - GIMP
1.1 Úvod do bitmapové grafiky
1.2 Velikost obrazu a rozlišení
1.3 Barevná úpravy fotografií
1.4 Retušování
1.5 Kopírování a transformace - tvorba koláže
1.6 Práce s textem
1.7 Ukládání a export

2. Den kurzu - InkScape
2.1 Úvod do vektorové grafiky
2.2 Velikost stránky (pro tisk, web)
2.3 Kreslení základních tvarů
2.4 Nástroj Pero (křivky) pro složitější kreslení
2.5 Práce s objekty (velikost, pořadí, skupiny)
2.6 Práce s textem
2.7 Import fotografie
2.8 Sestavení kompletní grafiky - leták, design webu

3. Den kurzu - Scribus
3.1 Úvod do práce s textem (sazba a zlom)
3.2 Velikost a stránkování dokumentu
3.3 Psaní a úpravy textu
3.4 Import fotografií
3.5 Práce s vícestránkovým dokumentem
3.6 Předlohy stránek
3.7 Ukládání a publikování

PPC kampaně - pokročilí

V kurzu správy PPC kampaní pro pokročilé uživatele se naučíte pokročilou analýzu vhodných klíčových slov, správné rozvržení slov do sestav a kampaní pro jejich snadnější správu. Dozvíte se, jak automatizovat vytváření variant klíčových slov a inzerátů pomocí maker v Excelu. Cílem kurzu je naučit posluchače vytvářet úspěšné inzeráty a umět výbrat vhodné vstupní stránky. Součástí školení je i pokročilá analýza návratnosti investic do PPC reklamy a řešení konkrétních případů s účastníky školení

Aktuální termíny:

V současné době nenabízíme veřejné kurzy PCC pro pokročilé.

Doporučujeme domluvit si s námi individuální školení.

550,- Kč/hod. Objednat individuální školení

Nevyhovují Vám uvedené termíny?
Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám.

 

Délka školení:

1 x 7 hodin -  PPC kampaně pro pokročilé uživatele

 

Požadované znalosti
Tento kurz předpokládá buď absolvování kurzu Správa PPC kampaní – základní kurz nebo základní znalost vytváření PPC kampaní v systémech Sklik nebo Adwords. Výhodou je základní znalost programu Excel nebo jiného tabulkového kalkulátoru.

 

Osnova kurzu:

  1. Pokročilá analýza vhodných klíčových slov
  2. Správné rozvržení slov do sestav a kampaní pro jejich snadnější správu
  3. Automatizace vytváření variant klíčových slov a inzerátů pomocí maker v Excelu
  4. Tvorba úspěšných inzerátů, jejich testování a výběr vhodných vstupních stránek
  5. Automatické nástroje pro kontrolu platnosti URL adres v inzerátu
  6. Praktické nástroje Adwords Editoru a novinky poslední verze
  7. Export kampaní z Adwords editoru do systémů Adwords i Sklik
  8. Doporučené postupy inzerování ve vyhledávací síti
  9. Doporučené postupy inzerování v obsahové síti
  10. Specifika Inzerování ve špičce i v okurkové sezóně
  11. Pokročilá analýza návratnosti investic do PPC reklamy
  12. Řešení konkrétních případů s účastníky školení
  13. Zkušenosti a konkrétní příklady z praxe, tipy a triky

PPC kampaně - začátečníci

V kurzu správy PPC se naučíte analyzovat vhodná klíčová slova, naučíte se správné rozvržení slov do sestav a kampaní pro jejich snadnější správu. Po kurzu budete mimo jiné umět automatizovat vytváření variant klíčových slov a inzerátů pomocí maker v Excelu. V závěru kurzu si vyzkoušíte tvorbu úspěšných inzerátů a jejich testování

Aktuální termíny:

V současné době nenabízíme veřejné kurzy PPC pro začátečníky.

Doporučujeme domluvit si s námi individuální školení.

550,- Kč/hod. Objednat individuální školení

Nevyhovují Vám uvedené termíny?
Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám.

 

Délka školení:

1 x 7 hodin -  PPC kampaně - začátečníci

 

Osnova kurzu:

  1. Principy PPC reklamy
  2. Analýza návratnosti investic do PPC reklamy
  3. Reklamní účty Adwords, Sklik a Facebook
  4. Struktura reklamních účtů – kampaně, sestavy, inzeráty, klíčová slova
  5. Výběr správných klíčových slov
  6. Tvorba úspěšného inzerátu
  7. Vhodné rozdělení přidělného rozpočtu mezi kampaně
  8. Usnadnění tvorby klíčových slov v Excelu
  9. Usnadnění naplnění struktury účtu v Adwords Editoru
  10. Metody správy a optimalizace PPC kampaní
  11. Vyhodnocování úspěšnosti PPC kampaní
  12. Zkušenosti a konkrétní příklady z praxe, tipy a triky

Tento kurz Photoshopu je zaměřen zejména na tvorbu webdesignu a grafického prostředí pro aplikace. Užitečný Vám bude pokud vytváříte webové stránky a chcete využít možností profesionální programu. Photoshop nabízí velké množství užitečných funkcí specializovaných pro návrhy designu internetových stránek.

Aktuální termíny:

V současné době nenabízíme veřejné termíny tohoto kurzu.
Doporučujeme domluvit si s námi individuální školení.

700 Kč/hod. Objednat individuální školení

 

Nevyhovují Vám uvedené termíny?

Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám.

 

Délka školení:

1 x 5 hodin -  Photoshop pro webdesign

 

Profil absolventa:

Po dokončení školení umí posluchači vytvořit kvalitní webdesign v prostředí programu Photoshop. Naučí se vytvořit wireframe webu, využívat vrstvy a kreslit běžné tvary.

Osnova:

1. Teorie tvorby www a webdesignu
1.1 Principy přípravy obrázků pro webdesign
1.2 Velikost obrazu a rozlišení
1.3 Volba vhodných barevných schémat webu
1.4 Vytvoření modelu (wireframe) webu

2. Kreslení běžných tvarů
2.1 Základní tvary
2.2 Ostatní tvary (stažení a použití)
2.3 Vrstva tvaru a maska vrstvy
2.4 Využití fotografií v designu 
2.5 Vytvoření grafického banneru


3. Transformace a velikosti objektů
3.1 Libovolná transformace
3.2 Přesná definice velikostí v pixelech
3.3 Další transformace

4. Styly vrstev
4.1 Prolnutí vrstev
4.2 Efekty - úkos a reliéf, vržený stín atd.
4.3 Použití filtrů
4.4 Vytvoření vzorku (pozadí pro web)
4.5 Využití vrstev pro animace ve Photoshopu


5. Animace ve Photoshopu
5.1 Okno animací
5.2 Práce se snímky
5.3 Uložení animace


6. Uložení pro web
6.1 Optimalizace obrázků
6.2 Formáty GIF, JPG a PNG
6.3 Rozvržení stránky pomocí tabulek

1950 Kč

Kurz Teorie počítačové grafiky je zaměřen na výuku základních grafických postupů. Posluchači se naučí základům práce s grafickými programy, základy a tvorba animací, vyuzití freeware programů a vyhledání optimálního řesení. V kurzu se posluchači naučí např. vytvářet grafiku na spad, do zrcadla, přidat ořezové značky a dalsí.

Aktuální termíny:

Teorie počítačové grafiky: 18. 2. 2019 (13:00 - 18:00) Učebna Veronské nám. 330 
1950 Kč


Nevyhovují Vám uvedené termíny?
 

Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám.

 

Délka školení:

1 x 5 hodin -  Teorie počítačové grafiky

 

Profil absolventa:

Po dokončení školení rozumí posluchači zpracování běžných dokumentů z hlediska technického zpracování grafiky a estetiky.

 

Osnova:

Úvod do Teorie počítačové grafiky

- Základní barevné modely (RGB, CMYK, Lab)

- Principy bitmapové a vektorové grafiky

- Vektory (SVG) pro tisk i web

Základní formáty a způsoby práce s vektorovou grafikou 

- Nejvýznamnějsí aplikace (Illustarator, InDesign, CorelDraw)

Základní pojmy bitmapové grafiky, pojem "rozlisení" 

Základní formáty a způsoby práce s bitmapovou grafikou 

- Nejvýznamnějsí aplikace (Photoshop, Photo-Paint)

- Barvy, gamut, převody mezi grafickými formáty 

Základní technologie tisku 

Postscript, spad, zrcadlo, ořezové značky

- Pouzití a správa písem

Fonty, stáhnutí, vyuzití

1950 Kč

Hledáte novou práci? Nebo se chcete lépe prezentovat před přáteli a kolegy? Pokud zní odpověď ano, pak právě pro vás je určen kurz Grafika a vlastní propagace. Školení je zaměřeno na vytvoření vašeho osobního stylu a jeho následného využití pro životopis, portfolio a webové prezentace. Získejte náskok před ostatními tím, že vytvoříte vlastní osobité dokumenty - buďte originální!

Aktuální termíny:

Grafika a vlastní propagace: 28. 2. 2019 (13:00 - 18:00) Učebna Veronské nám. 330 
1950 Kč

Nevyhovují Vám uvedené termíny? 

Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám.

 

Délka školení:

1 x 5 hodin -  Grafika a vlastní propagace

Profil absolventa:

Po dokončení školení umí posluchači kvalitně prezentovat svoji osobu (firmu) ve všech moderních médiích.

Osnova:

1. Využití grafiky v propagaci sebe sama

2. Vlastní grafický styl

2.1. Styl a typologie osobnosti (tradiční, seriózní, crazy, retro, moderní atd.)

3. Životopis

3.1. Připravte se na pohovor

3.2. Vytvoření (úprava) životopisu vzhledem k aktuálním trendům

4. Portfolio fotografií

4.1. Vlastní vs. profi fotografie

5. Portfolio prací

5.1. Zpracování a prezentace již dosažených úspěchů

6. Další materiály pro vlastní propagaci

6.1. Webové stránky (blog)

6.2. Sociální sítě

1950 Kč

Strana 2 z 2

Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookie. Informace o cookies ZDE.

  
EU Cookie Directive Module Information