pzeleny@kurzygrafiky.cz        Tel.: 724 810 701

Košík je prázdný

Tento kurz Photoshopu je zaměřen zejména na tvorbu webdesignu a grafického prostředí pro aplikace. Užitečný Vám bude pokud vytváříte webové stránky a chcete využít možností profesionální programu. Photoshop nabízí velké množství užitečných funkcí specializovaných pro návrhy designu internetových stránek.

Aktuální termíny:

V současné době nenabízíme veřejné termíny tohoto kurzu.
Doporučujeme domluvit si s námi individuální školení.

700 Kč/hod. Objednat individuální školení

 

Nevyhovují Vám uvedené termíny?

Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám.

 

Délka školení:

1 x 5 hodin -  Photoshop pro webdesign

 

Profil absolventa:

Po dokončení školení umí posluchači vytvořit kvalitní webdesign v prostředí programu Photoshop. Naučí se vytvořit wireframe webu, využívat vrstvy a kreslit běžné tvary.

Osnova:

1. Teorie tvorby www a webdesignu
1.1 Principy přípravy obrázků pro webdesign
1.2 Velikost obrazu a rozlišení
1.3 Volba vhodných barevných schémat webu
1.4 Vytvoření modelu (wireframe) webu

2. Kreslení běžných tvarů
2.1 Základní tvary
2.2 Ostatní tvary (stažení a použití)
2.3 Vrstva tvaru a maska vrstvy
2.4 Využití fotografií v designu 
2.5 Vytvoření grafického banneru


3. Transformace a velikosti objektů
3.1 Libovolná transformace
3.2 Přesná definice velikostí v pixelech
3.3 Další transformace

4. Styly vrstev
4.1 Prolnutí vrstev
4.2 Efekty - úkos a reliéf, vržený stín atd.
4.3 Použití filtrů
4.4 Vytvoření vzorku (pozadí pro web)
4.5 Využití vrstev pro animace ve Photoshopu


5. Animace ve Photoshopu
5.1 Okno animací
5.2 Práce se snímky
5.3 Uložení animace


6. Uložení pro web
6.1 Optimalizace obrázků
6.2 Formáty GIF, JPG a PNG
6.3 Rozvržení stránky pomocí tabulek

1950 Kč

Kurz Teorie počítačové grafiky je zaměřen na výuku základních grafických postupů. Posluchači se naučí základům práce s grafickými programy, základy a tvorba animací, vyuzití freeware programů a vyhledání optimálního řesení. V kurzu se posluchači naučí např. vytvářet grafiku na spad, do zrcadla, přidat ořezové značky a dalsí.

Aktuální termíny:

Teorie počítačové grafiky: 18. 2. 2019 (13:00 - 18:00) Učebna Veronské nám. 330 
1950 Kč


Nevyhovují Vám uvedené termíny?
 

Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám.

 

Délka školení:

1 x 5 hodin -  Teorie počítačové grafiky

 

Profil absolventa:

Po dokončení školení rozumí posluchači zpracování běžných dokumentů z hlediska technického zpracování grafiky a estetiky.

 

Osnova:

Úvod do Teorie počítačové grafiky

- Základní barevné modely (RGB, CMYK, Lab)

- Principy bitmapové a vektorové grafiky

- Vektory (SVG) pro tisk i web

Základní formáty a způsoby práce s vektorovou grafikou 

- Nejvýznamnějsí aplikace (Illustarator, InDesign, CorelDraw)

Základní pojmy bitmapové grafiky, pojem "rozlisení" 

Základní formáty a způsoby práce s bitmapovou grafikou 

- Nejvýznamnějsí aplikace (Photoshop, Photo-Paint)

- Barvy, gamut, převody mezi grafickými formáty 

Základní technologie tisku 

Postscript, spad, zrcadlo, ořezové značky

- Pouzití a správa písem

Fonty, stáhnutí, vyuzití

1950 Kč

Hledáte novou práci? Nebo se chcete lépe prezentovat před přáteli a kolegy? Pokud zní odpověď ano, pak právě pro vás je určen kurz Grafika a vlastní propagace. Školení je zaměřeno na vytvoření vašeho osobního stylu a jeho následného využití pro životopis, portfolio a webové prezentace. Získejte náskok před ostatními tím, že vytvoříte vlastní osobité dokumenty - buďte originální!

Aktuální termíny:

Grafika a vlastní propagace: 28. 2. 2019 (13:00 - 18:00) Učebna Veronské nám. 330 
1950 Kč

Nevyhovují Vám uvedené termíny? 

Kontaktujte nás, uspořádáme zakázkové školení v době, kdy se to hodí Vám.

 

Délka školení:

1 x 5 hodin -  Grafika a vlastní propagace

Profil absolventa:

Po dokončení školení umí posluchači kvalitně prezentovat svoji osobu (firmu) ve všech moderních médiích.

Osnova:

1. Využití grafiky v propagaci sebe sama

2. Vlastní grafický styl

2.1. Styl a typologie osobnosti (tradiční, seriózní, crazy, retro, moderní atd.)

3. Životopis

3.1. Připravte se na pohovor

3.2. Vytvoření (úprava) životopisu vzhledem k aktuálním trendům

4. Portfolio fotografií

4.1. Vlastní vs. profi fotografie

5. Portfolio prací

5.1. Zpracování a prezentace již dosažených úspěchů

6. Další materiály pro vlastní propagaci

6.1. Webové stránky (blog)

6.2. Sociální sítě

1950 Kč

Strana 2 z 2

Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat naše služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s našimi zásadami týkajícími se souborů cookie. Informace o cookies ZDE.

  
EU Cookie Directive Module Information